TAG: The ultimate book tag

1. Príde ti zle, keď čítaš v aute?

Nie, a som za to veľmi vďačná. Keď dlho cestujeme a prestane ma baviť počúvať pesníčky alebo pozeranie z okna, kniha ma vždy zachráni.

2. Ktorý autor má naozaj jedinečný štýl písania a prečo?

Myslím, že každý autor má svoj jedinečný štýl písania. Ja mám veľmi rada štýl písania Johna Greena, a určite nie som jediná. Často sa pri jeho knihách zasmejem, a píše veľmi pútavo.
Čo sa týka slovenských autorov, je to Nina Protušová. Aj keď vydala ešte len jednu knihu, (Čierna schránka, recenzia TU) veľmi som si jej štýl písania zamilovala a knihu som hltala.




3. Séria Harry Potter alebo Twilight sága?

Určite Harry Potter. Harry je naozaj klasika a mám ho radšej ako Twilight ságu. 


4. Nosievaš v taške knihu ?

Podľa toho, kde sa chystám. Často nosím knihu do školy, no podarilo sa mi čítať ju tam iba jeden krát. Keď ma nejaká kniha naozaj baví, tak ju chcem čítať aj v škole, no nikdy sa k tomu nedostanem.
Keď však idem napríklad niekde autom s rodinou, knihu si beriem vždy.

5. Čucháš ku knihám ?

Kto nečuchá ku knihám?

6. Knihy s alebo bez malých ilustrácií ?

Malé ilustrácie nikdy nezaškodia, preto - s ilustráciami :) .


7. Ktorú knihu si miloval/a počas čítania, ale neskôr si zistil/a, že nie je kvalitne napísaná ?

The Secret. Keď som ju čítala prvý krát, prečítala som ju naozaj rýchlo. Myšlienky sa mi v nej páčia, a už som sa nemohla dočkať, kedy sa s mojimi názormi na túto knihu podelím s vami. Túto knihu som však prečítala viac krát, a zisťovala som, že v tej knihe sa naozaj veľa vecí opakuje a mala som pocit, že čítam stále o tom istom.

8. Máš nejaké vtipné zážitky spojené s knihami z tvojho detstva?

Keď som bola malá, veľmi som mala rada knihu Bambi. Rodičia mi ju museli čítať stále dookola, až som ju vedela celú naspamäť. Preto som už v troch rokoch pred známymi "čítala" knihu.

9. Ktorá kniha na tvojej poličke je najtenšia?

Ak nerátame dvojjazyčné knihy z Nového Času, tak je to kniha Raňajky u Tiffanyho.

10. Ktorá kniha na tvojej poličke je najhrubšia?

Hry o život. (Všetky tri v jednej :))

11. Píšeš tak veľa ako aj čítaš? Vidíš sa v budúcnosti ako spisovateľ/ka?

Momentálne nepíšem nič. Zvykla som písať krátke poviedky, ktoré som následne posielala mojim verným čitateľkám (spolužiačkám).  
Knihu by som však v budúcnosti určite chcela napísať, uvidíme, čo z toho bude :).

12. Kedy si začal/a čítať?

Toto je otázka, na ktorú neviem odpovedať :(.

13. Ktorá je tvoja najobľúbenejšia klasická kniha?

Harry Potter 1.

14. Ak by si dostal/a knihu ako darček, ktorú si už predtým prečítala a nepáčila sa ti, čo by si urobil/a?

Predsa len je to darček, takže by som sa jej potešila aj keby to bola nejaká naozaj zlá kniha - a poďakovala by som :).

15. Aký je tvoj zlozvyk, ktorý vždy robíš pri bloggovaní ?

Keď píšem príspevok a premýšľam, občas sa začnem točiť na stoličke, bez toho, aby som si to uvedomovala.

16. Aké je tvoje obľúbené slovo?

Nedávno som dočítala knihu Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín (Klik?) a začala som používať arabské výrazy z tejto knihy. 

17. Upíri alebo víly?

Nemám moc rada upírov. 
Víly.

19. Duchovia alebo vlkodlaci?

Duchovia. 

20. Zombíci alebo upíri?

Zombíci.

21. Milostný trojuholník alebo zakázaná láska?

Oboje :)


22. Kniha plná romantiky alebo akčná kniha s pár romantickými scénami ?

Oboje - podľa nálady :).



0 komentárov:

Zverejnenie komentára