Enja Rúčková

Enja Rúčková je slovenská autorka, narodila sa v roku 1983 a žije na Liptove.  
Viac o autorke: TU.

Tvorba: Čo koho do toho, Risknem to s punkerom, Očistný debakel, Most kolibríkov, Žuvačkový kráľ, Láska na 2 kolesách, Môj nevlastný brat, Karambol

Rozhovor:

1. Kedy ste začali písať, čo Vás priviedlo k písaniu?

K písaniu ma priviedol stereotyp. Sice byt spisovatelkou bol moj detsky
sen, predsa len, realita ma dobehla a ja som sa musela zacat poriadne
obracat :) No niekde v mojom vnutri sa ten detsky sen prihlasil o slovo a
ja som zacala pisat len preto, ze som citila potrebu nieco kreativne robit.

2. Pracujete momentálne na nejakej knihe?

Momentalne pracujem na knihe, ale viac neprezradim.


3. Postavy vo Vašich knihách sú celé vymyslené?

Postavy v mojich knihach su ako take fikcia, len obcas sa v ich
spravani moze niekto najst (ja sama, moje spoluziacky ci kamosky, rodina,
nahodne okoloiduci).

4. Máte niektorú z postáv z Vašich kníh najradšej?

najradsej nemam nikoho z mojich postav, aj ked mam slabost pre "zlych
chlapcov" :)


5. Čerpáte námety na knihy aj z Vašich skúseností, alebo sú všetky vymyslené?

Namety cerpam z reality. Nemusia byt hned mojimi skusenostami,castokrat
pouzijem nieco, co sa nahodne odohrava okolo mna - napr. ked sa veziem v
autobuse a nechtiac si vypocujem nejaky rozhovor gymnazistov. Alebo ked mi
do oka udrie nejaka scena a ja hned dostanem vnuknutie, ze toto by som
mohla dat do knihy :)

Zdroje: enjaruckova.sk


0 komentárov:

Zverejnenie komentára