Štyri

Autor : Veronica Roth
Počet strán : 304
Rok vydania : 2014
Vydavateľstvo : Slovart

Keď som sa dozvedela, že vychádza ďalšia kniha zo série Divergencia, vedela som, že ju musím mať. Divergencia je jedna z mojich najobľúbenejších sérií.





Knihy Divergencia, Rezistencia a Experiment som prečítala pomerne rýchlo a veľmi som sa tešila na Štyri. Už názov nám napovedá, že to bude kniha z pohľadu Tobiasa.
Nie je to však nič nové, pretože kniha Experiment je písaná tiež z Tobiasovho pohľadu (každá druhá kapitola). Táto kniha je však celá o jednej z hlavných postáv - celá o Tobiasovi Eatonovi a jeho živote.  Nie je to pokračovanie série - je to zbierka poviedok. Táto kniha vám priblíži Tobiasov život – hlavne po prestupe do frakcie Neohrozenosť, ale aj o jeho vzťahu s rodinou, spoznanie s Tris a veľa iného...


Veronicin pútavý štýl písania som si zamilovala hneď na prvých stranách Divergencie. Používa dlhé vety a zaujímavé opisy, ktoré pri čítaní neunudia. Donúti vás stále čítať. Prvá kniha tejto série je podľa mňa najlepšia. Rezistencia a Experiment sú tiež super, ale na Divergenciu nemajú.


Táto kniha sa skladá zo štyroch poviedok : Utečenec, Kandidát, Syn, Zradca. V týchto poviedkach viac spoznávame Tobiasa a pri čítaní dostávame odpovede na otázky, ktoré sme si mohli položiť pri predchádzajúcich knihách. Ďalej sa v tejto knihe nachádzajú Ďalšie exkluzívne scény z knihy Divergencia z Tobiasovho pohľadu.
Postava Tobias bola vždy tak trochu záhadná, niekedy sme nechápali jeho konanie. Kniha Štyri vám jeho osobnosť a život objasní.


Veronica opäť nesklamala. Ja som z tejto knihy nadšená. Myslím, že sa bude páčiť každému fanúšikovi Divergencie. 

Dlhšie som zvažovala, či by som sa s vami mala podeliť o kratšie obsahy už spomínaných poviedok. Rozhodla som sa však, že nie. Nechcem vám pokaziť zážitok z čítania. Myslím, že aj ja by som bola trošku nahnevaná, keby mi niekto pred čítaním vyzvonil o čom tieto poviedky sú (A hlavne tie nečakané časti:-)). Ak ste už prečítali Divergenciu, Rezistenciu a Experiment, a prirástli vám k srdcu ako mne, tak vám túto knižku určite odporúčam :-) .

0 komentárov:

Zverejnenie komentára