Robert Bryndza


Robert Bryndza je britský autor z východného Anglicka a píše veselé romány, komédie so štipkou romantiky. Viac o autorovi sa môžete dozvedieť TU.




Tvorba: Mrcha Hollywood,   Lost in Crazy Town,    E-maily Coco Pinchardovej,    The not so secret emails of Coco Pinchard,    Láska ako prekážka,   Coco Pinchard's Big Fat Tipsy Wedding,   Coco Pinchard the Consequences od Love and Sex,    A very Coco Christmas










1. Ako dlho píšete, čo Vás priviedlo k písaniu ?

Začal som písať v štrnástich  a priviedlo ma k tomu to, že v detstve som si ľúbil vymýšľať rôzne príbehy. Moje písaničko sa páčilo aj rodičom, ktorí mi k narodeninám kúpili písací stroj. A to bol môj slávny začiatok.

2. Ako by ste opísali život v Hollywoode z Vášho pohľadu ?

Život v Hollywoode je mix ten najkrajšej rozprávky a hororu. Buď ste tam veľmi úspešný, alebo prepadák. Nič medzitým neexistuje. Život je tam rýchlejší, ako kdekoľvek inde na svete. Ľudia sa naháňajú za svojim snom až kým im sily a peniaze stačia. Ale na Hollywoode je jedna úžasná vec, ak ste naozaj dobrý, tak to niekam dotiahnete. Nepotrebujete mať tri vysoké školy a štyri diplomy. Nepotrebujete osvedčenia, že ste vyštudovali to, alebo tamto.  Proste ak ste dobrý, tak v Hollywoode sa vám určite splní váš sen. A to veľmi rýchlo.

3. Prečo ste z Hollywoodu nakoniec odišli ?

Hollywood je skvelé miesto pre kariéru herca, spisovateľa, scenáristu... ale veľmi nešťastné miesto pre rodinu, priateľstvá a skutočný život. To tam veľmi neexistuje. Všetko je len a len biznis. A taký život som nechcel žiť. V Európe je moje šťastné miesto. Milujem svoje rodné Anglicko a môj druhý domov Slovensko.

4. Pracujete momentálne na nejakej knihe ?

Práve som dopísal novú romantickú komédiu Miss Wrong and Mr Right, ktorá vyšla začiatkom mája v Anglicku a v USA. Hneď som sa dal do písania ďalšej knihy, o ktorej nechcem ešte nič prezrádzať, keďže ide o niečo trochu iné, na čo sú moji čitatelia zvyknutí.  Na Slovensku by mi mala vyjsť tretia časť príbehu o Coco Pinchardovej, Následky lásky a sexu. Kniha sa stala najpredávanejšou knihou v Austrálii a najpredávanejšou komédiou v Británii a USA. Tále na niečom pracujem J.

V júni mi na Slovensku vychádza v elektronickej forme aj druhá edícia Mrcha Hollywood, ktorej spoluautorom je Ján Bryndza. Kniha sa bude na Slovensku predávať exkluzívne iba cez siete Martinusu. Chceli by sme tu nastoliť novú kultúru predaja elektronických kníh, ktorých cena bude oveľa nižšia, ako sú čitatelia zvyknutí. Mrcha Hollywood e-kniha bude stáť 3 eurá. Slovenskí vydavatelia  umelo tlačia ceny e-kníh hore, aj keď náklady na ne sú pomerne malé! Myslíme si, že aj slovenskí čitatelia si zaslúžia nižšie ceny kníh, aké majú naši bohatší “kamaráti“ v západnej Európe a Amerike. 

E-knihu Mrcha Hollywood môžete za skvelú cenu zohnať TU.



0 komentárov:

Zverejnenie komentára