TAG: Čitateľské problémy

1. Máš 20,000 kníh. Ako sa rozhodneš, ktorú máš čítať?

Prejdem si približne 50 názvov kníh a podľa nálady si vyberiem. A tak to budem robiť dovtedy, pokiaľ ich nedočítam, alebo nezomriem.

2. Si v polke knihy a nepáči sa ti. Ukončíš čítanie, alebo si odhodlaný/á pokračovať?

Záleží, či mám knihu z knižnice alebo kúpenú. Keby nebloggujem a mám knihu z knižnice, určite ju odložím. Keby ju mám kúpenú, tak ju dočítam, a keďže bloggujem, tak dočítam každú.

3. Koniec roka je za dverami a ty si tak blízko a zároveň ďaleko od konca "Goodreads reading challenge." Skúsiš ju dokončiť? Ako ?

Nezúčasťňujem sa takýchto challenge-í, takže neviem :) 



4. Obaly série kníh ktorých miluješ sa nezhodujú. Ako to zvládneš?

Ak tú sériu milujem, tak obaly neriešim :).


5. Čítaš dobrú knihu a začneš plakať na verejnosti. Ako si poradíš?

Začnem predstierať že je to len alergická reakcia.

6. Práve vydali pokračovanie knihy, ktorá sa ti veľmi páčila, ale zabudol/a si veľkú časť z predchádzajúcej knihy. Prečítaš si knihu znova?

Asi by som začala čítať pokračovanie, a ak by som bola naozaj úplne mimo, tak si predchádzajúcu knihu prečítam znova.

7. Nikomu, NIKOMU nechceš požičať svoje knihy. Ako povieš ľuďom slušne NIE, keď ťa požiadajú o požičanie?

Vysvetlím im môj vzťah ku knihám. Aj tak to nepochopia, ale hádam dajú potom pokoj.

8. Ako prekonáš pokles čítania?

Vyhľadám si obrázky kníh, (také, aké pridávam na INSTAGRAM) a tie ma motivujú k čítaniu.

9. Vychádza naozaj veľa kníh, ktoré chceš prečítať. Koľko si ich kúpiš?

Podľa aktuálneho stavu mojej peňaženky.

10. Kúpil/a si si nové knihy, na ktoré sa naozaj tešíš. Ako dlho musia čakať v polici, pokiaľ ich začneš čítať?

Pokým nedočítam rozčítanú knihu.









0 komentárov:

Zverejnenie komentára