Eleanor a Park

Autor: Rainbow Rowellová
Počet strán : 325
Vydavateľstvo : Euromedia Group
Rok vydania : 2013

Eleanor a Park. Obidvaja sú úplne odlišní, no napriek tomu medzi nimi vznikne neobyčajná láska.

Hneď na začiatku by som chcela poďakovať eshopu dobre-knihy, ktorý mi túto knihu poskytol. Zároveň vám tento eshop aj odporúčam. Knihu môžete kúpiť TU. Okrem tejto knižky majú super výber literatúry pre mládež :).

O tejto knihe som počula už dávnejšie, no k čítaniu som sa najprv nedostala. Počula som na ňu len pozitívne názory, a to ma ešte viac motivovalo k tomu, aby som si ju prečítala.


"Neexistuje jediný dôvod, aby sme si mysleli, že sa prestaneme milovať. Ale máme veľa dôvodov myslieť si, že neprestaneme."



Na tejto knihe sa mi páčilo, že je písaná z pohľadu Eleanor, ale aj Parka, čiže sledujete udalosti z obidvoch pohľadov. Počas čítania spoznávate obe rodiny a pozorujete ich odlišnosti. Eleanor je šestnásťročné dievča, ktorá to rozhodne nemá jednoduché. Jej rodičia sú rozvedení. Jej mama si však našla nového partnera Richieho, ktorý celej rodine robí peklo. Okrem toho majú problémy s financiami. Park to má o niečo ľahšie. Sú dobre finančne zabezpečení a doma šťastní. Jediné, čo ho trápi sú jeho ázijské črty. Kvôli nim vplýva na okolie ako čudák.

Keď sa Park a Eleanor prvý krát stretli, ani jeden z nich by nepovedal, aký budú mať vzťah. Park sa k Eleanor nezachoval zrovna najlepšie, a neskôr ho to mrzelo.
Už keď Eleanor nastúpila do novej školy, okolie zaregistrovalo, že je čudáčka. Bola úplne iná ako ostatní. Nevedela si nájsť nových kamarátov.

Aj keď boli obaja odlišní, našli si k sebe cestu. Bolo im jedno, čo si druhí pomyslia. Aj keď Eleanor doma prežívala doslova teror od Richieho, bola s Parkom.

Ak hľadáte nejakú knihu na oddychové čítanie, táto je pre vás. Eleanor a Park vás vtiahnu do svojho života a budete s nimi prežívať zaujímavé, aj prekvapivé chvíle.

Postavy:
Eleanor je jedna z dvoch hlavných postáv príbehu. Má šestnásť rokov a prestúpila na novú školu. Nemá to zrovna jednoduché, Richie ju doslova nenávidí. Park je jej prvá láska.
Park je druhá hlavná postava. Jeho jediný problém sú jeho ázijské črty. Miluje komixy, hudbu a Eleanor.

Teraz môžete túto knižku vyhrať :)
Jediné čo musíte splniť, je :
1) Dať LIKE SEM a SEM, pridať sa k následníkom blogu (napravo - pridať sa k tejto lokalite)
2) Do komentára odpovedať na súťažnú otázku :
V akom meste sídli toto kníhkupectvo? (Odpoveď nájdete na stránke www.dobre-knihy.cz)
Výhercu vyhlásim 14.6.2015




7 komentárov: