Co po ní zůstalo (SÚŤAŽ!)

Autor: T.R.Richmond
Počet strán: 399
Rok vydania: 2015
Vydavateľstvo: Jota
Kníhkupectvo: http://www.knihcentrum.sk/

Knižku "Co po ní zůstalo" mi poslalo kníhkupectvo Knihcentrum.sk, a vy asi už podľa názvu viete čo to znamená - áno, túto knižku posúvam ďalej a aj Ty máš šancu ju vyhrať :-). Preto si prečítaj recenziu o tejto knižke a potom sa môžeš zapojiť do súťaže ;-).





Po dlhšej dobe som sa rozhodla, že by som si mohla prečítať nejakú detektívku. Rozhodla som sa  vybrať si Co po ní zůstalo. Keď som zbadala obálku tejto knihy, vedela som, že ju musím prečítať.
Po prečítaní anotácie som sa dozvedela, že hlavná hrdinka Alice zomrie utopením sa v rieke. Nikto však nevie čo, ako a prečo sa to stalo. Jej bývalý profesor Jeremy Cooke sa rozhodne pátrať po príčine jej smrti a ako-tak poskladať Alicin život opäť dohromady.

Prvá vec, ktorá sa mi na knihe páčila bola tá, že kniha nie je jednotvárna. Počas čítania narazíte na Alicine denníkové zápisky, dopisy Jeremyho pre jeho dlhoročného priateľa Larryho, internetové diskusie, blogové články Alicinej kamarátky Megan, Alicine recenzie a články, emaily a tak ďalej. Na tejto forme písania mi však vadilo to, že články, či už krátke alebo dlhé neboli usporiadané podľa času. Niekoľkokrát som musela listovať v knihe aby som sa ako-tak zorientovala v čase podľa dátumu smrti Alice.

Ako som už spomínala, Alice sa utopila v rieke. Táto správa veľa ľudí zarazila. Alice bola celkom obľúbená. Bola úspešná novinárka. Vďaka nej sa pred súd dostal stalker, ktorý obťažoval ľudí. Od vtedy sa však na internete začali vyskytovať výhražné odkazy pre novinárku Alice.
V osudný večer bola však opitá, preto polícia uzatvorila prípad, že Alice spadla do rieky a mohla si za to sama. To sa však jej bývalému profesorovi nezdalo, preto začal zhromažďovať rôzne dokumenty, emaily, internetové príspevky o Alice a zisťovať pravú príčinu jej smrti. Alicina matka, ktorá mala tajnú spoločnú minulosť s Jeremym je proti tomu, no Jeremy si ide za svojim. Informácie sa hromadia a starý profesor sa blíži k riešeniu.

Táto kniha však nie je pre čitateľov, ktorí majú radi stále napätie a akčnosť na každých dvadsiatich stránkach. Kniha obsahuje naozaj veľa informácií o Alicinom živote. Dosť z nich mi však prišlo zbytočných a nudných. Autor sa snaží, aby sme podrobne spoznali každú postavu, ktorú zakomponoval do knihy. Priznávam, že sa tam objavovali aj zdĺhavé opisy, ktoré ma nudili. Však po každom takomto dlhom článku prišiel kratší a zaujímavejší, ktorý ma zakaždým nakopol do čítania.
Ak Vás kniha zaujala, zoženiete ju TU.

Súťaž
Ak chcete túto knižku vyhrať, musíte opäť splniť nejaké podmienky.
1. Ako aj v predchádzajúcej súťaži, musíte byť fanúšikom facebookovej stránky kníhkupectva Knihcentrum. Klik:-)
2. Ďalej už len napíšte pod článok komentár, akú knihu čítate aktuálne vy.
Výhercu náhodne vyberiem 20.5.2016
Veľa šťastia :-)





9 komentárov:

  1. Detektívky síce obvykle nečítam, ale Tvoja recenzia ma na ňu celkom navnadila :)
    Ja momentálne čítam knihu Magnus Bane - Zápisky veľkobosoráka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Momentálne čítam knižku Malo to zmysel od David Menasche :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gratulujem :) vybrala som teba. Pošli mi, prosím, adresu na mail citamcitascitame@gmail.com

      Odstrániť
  3. Čítam Čudákovú dcéru od Kate Moss. Milka K (Facebook)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Práve som dočítala knihu Dievča vo vlaku.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Čítam od Ken Folletta- Prah večnosti

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Právě čtu Zimní moře :) vím, že soutěž je asi jenom pro Slovensko :D pěkná recenze knihu jsem si chtěla už delší dobu přečíst, ale takovéhle ani pozitivní ani negativní recenze jsem na tuto knihu četla dost :/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Právě čtu knihu Mlhovina aneb 1. díl ze série Vesmírná pouť. Jsem teprve na začátku, ale zatím je to v pohodě. Na to, že kniha stála 9 Kč na Buxu je ta kniha dobrá :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aj ja píšem a nájdete ma na: https://www.facebook.com/snymladych/

    OdpovedaťOdstrániť