Wattpad

Wattpad. Tento portál určite veľa z vás pozná, no nájdu sa aj takí, ktorí o ňom nikdy nepočuli. A to je škoda.

O Wattpade som vedela už dávno, ale zaregistrovala som sa len pred pár dňami. Jedna z čitateliek mi tento portál odporučila, tak som sa rozhodla, že ho vyskúšam.

Wattpad - najväčšia komunita pre čitateľov a autorov 




Na Wattpade nájdete rôzne žánre - romány, horory, fantasy, ale aj fan-fikcie a veľa ďalších. Všetky príbehy sú zadarmo, čo je super. Príbehov na Wattpade nájdete naozaj veľa - je z čoho vyberať. Každý si tam nájde to, čo ho bude baviť.

Okrem čítania môžete na Wattpad aj písať. 
Rozhodla som sa, že ak by bol záujem, tak by som na blogu vytvorila zložku "Wattpad". Každý, kto na Wattpad prispieva svojim príbehom mi môže na email/do directu na Instagrame poslať link na svoj príbeh a taktiež krátky popis príbehu. Ja budem postupne pridávať na blog každý príbeh, ktorý mi zašlete. 
Ja som na Wattpade zverejnila tiež môj príbeh. Volá sa Znovuzrodená. Prvú časť si môžete prečítať TU. Budem rada ak zanecháte komentár s názorom ☺.





0 komentárov:

Zverejnenie komentára